همه جا 6

  و خدا 6 را در خیار آفرید

  کلا 6 برا اس تق لال آفریده شده

  توضیح عکس کامل بود دیگه

   تازه رو جورابهاشون هم هست.حالا اس تق لالی ها میرن رو لباسشون 2تاستاره میزنن که یعنی مارفتیم دسته2

فدایی دارین


نظرات شما عزیزان:

nazir
ساعت13:54---2 مهر 1392
من خودم اونو دیدم!!!!!



اگه توجه کنی لباسا با هم فرق میکنه!!!×




پاسخ:ههههه اون فیلم کلش سیاه سفیده اون وق تو میگی رنگ لباس؟؟


nazir
ساعت20:56---27 شهريور 1392
عایا یه عکس . فیلم . یه چیزی که نشون بده که اون تیم پرس پول لیس وجود داشته!!!!



اصن داریم!!!!!!



بعدش اون زمان خودتم وجود نداشتی...







من سعی میکنم دور واطرافت نباشم..×
پاسخ:من خلاصه بازی رو دارم اگر بهت نشون ندادم زهرا نیستم


nazir
ساعت0:26---27 شهريور 1392


♦♦

♦..♦

♦....♦

♦......♦

♦.♦♦♦♦♦





فرهــــــــــــاد.......
پاسخ:آخی جوجو اینو یادت باشه که 6 رو نمیشه با یه دست نشون داد تازه مابا6رفاقت 40ساله داریم.این شمایین که یه 4 که اگه بری تو سایتperspolis girl میفهمی چجوری به وجود اومده دل بستین اونم چون فرناز المجیدی نشونش داده بدبختین دیگه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: 6 ,

تاريخ : چهار شنبه 6 شهريور 1392 | 23:22 | نویسنده : perspolis girl |
.: Weblog Themes By RoozGozar.com :.

  • قالب وبلاگ
  • اس ام اس
  • گالری عکس